Αγωγή αυτ/κή:συγκυριοι ΤΑΞΙ,βλάβες,ζημίες,απωλεια εισοδημάτων ΤΑΞΙ,διαφυγόντα κέρδη,υπαξία οχήματος

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟΥ ++
ΑΓΩΓΗ
1)++, κατοίκου ++
ΚΑΤΑ
1)++
Καρδίτσα ++

Την ++ και περί ώρα ++, ο πρώτος από εμάς, στο ++, οδηγούσα νόμιμα το με αρ. κυκλοφορίας ++ αυτ/το –ΤΑΞΙ, συγκυριότητας και των δύο μας (εναγόντων) και σε ποσοστό 50 % εξ` αδιαιρέτου έκαστος.
Στο σημείο αυτό η ανωτέρω ασφάλτινη οδός, είναι διπλής κατεύθυνσης με ένα ρεύμα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, χωρίς όμως οριζόντια διαγράμμιση οποιασδήποτε μορφής.
Δεξιότερα του ρεύματος πορείας με κατεύθυνση κίνησης από ++προς ++, υφίσταται αμέσως μετά το οδόστρωμα και συνεχόμενα με αυτό στο ίδιο επίπεδο, ασφάλτινο έρεισμα πλάτους 5-6 μέτρων και αμέσως μετά από αυτό και ακόμα δεξιότερα συνεχόμενα με το έρεισμα, οι αύλειοι χώροι διαφόρων καταστημάτων, αποθηκών κλπ. Η ανωτέρω δηλ. ασφάλτινη λωρίδα ερείσματος, αποτελεί συνέχεια των αύλειων χώρων των ανωτέρω εγκαταστάσεων προς το οδόστρωμα, χρησιμοποιείται δε το έρεισμα τούτο και ως χώρος στάθμευσης προκειμένου να εξυπηρετείται η φορτοεκφόρτωση οχημάτων για τα καταστήματα κλπ.


Σχηματίζεται δε το ασφάλτινο τούτο έρεισμα ως ξεχωριστός χώρος δεξιά του οδοστρώματος του ανωτέρω ρεύματος κυκλοφορίας προς ++, αφού διαχωρίζεται από το οδόστρωμα με πλαστικές χρωματιστές (άσπρες και κόκκινες) κορίνες μεγάλου σχήματος σε απόσταση 1,5-2 μέτρα μεταξύ τους και σήμανση ανάμεσα στις κορίνες που κατευθύνει την πορεία των οχημάτων με κατεύθυνση προς ++ στο οδόστρωμα, προκειμένου να συνεχίσουν την ευθεία πορεία τους και να μην εισέλθουν στο χώρο του ερείσματος δεξιά. Πάντως για την πρόσβαση στο έρεισμα τούτο, από το ρεύμα κυκλοφορίας από ++ προς ++, υφίσταται ανοιχτός χώρος-είσοδος που δεν διαχωρίζεται με κορίνες από το οδόστρωμα ,έτσι ώστε να είναι δυνατή η πρόσβαση σε όποιον θέλει να εισέλθει στο έρεισμα από το οδόστρωμα, όπως κυρίως τα οχήματα που εξυπηρετούν τις παρακείμενες ιδιοκτησίες, ενώ δεν υφίσταται καμία σχετική σήμανση που να απαγορεύει την είσοδο στο χώρο τούτο. Τούτη η είσοδος στο έρεισμα είναι και η μόνη και έτσι χρησιμοποιείται και ως έξοδος για εκείνους που ευρισκόμενοι στο χώρο του ερείσματος , εισέρχονται απ` αυτό στην ανωτέρω επαρχιακή οδό.
Έτσι για να εξέλθει κανείς από το χώρο τούτο προς την οδό, ακινητοποιεί το αυτ/το του στην ανωτέρω έξοδο του ερείσματος προς την οδό και μάλιστα κάθετα σε σχέση μ` αυτήν και μετά τον απαραίτητο έλεγχο της κίνησης των οχημάτων και των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας, ή στρίβει αμέσως δεξιά για να συνεχίσει την πορεία του στο ρεύμα κυκλοφορίας προς ++ή εξέρχεται στην οδό και τη διασχίζει κάθετα αν θέλει να εισέλθει στην ανώνυμη οδό ακριβώς απέναντι από την έξοδο, δεδομένου ότι υφίσταται ισόπεδος οδικός κόμβος στο σημείο αυτό, μορφής Τ, ή αν έχει σκοπό να κινηθεί στο ρεύμα κυκλοφορίας προς ++, επιχειρεί ανοιχτό ελιγμό προς αριστερά καταλαμβάνοντας αρχικώς τη λωρίδα κυκλοφορίας προς ++ για να εισέλθει εν συνεχεία στο ρεύμα κυκλοφορίας προς ++ πραγματοποιώντας έτσι πλήρως τον ελιγμό αριστερά και ευθυγραμμίζοντας εν τέλει την πορεία του με την κατεύθυνση της λωρίδας προς ++.
Οι ανωτέρω ενέργειες των οχημάτων που προτίθενται να εγκαταλείψουν κατά τα ανωτέρω το ασφάλτινο έρεισμα και να εισέλθουν με ένα από τους ανωτέρω τρόπους στην Επ. Οδό, επιτρέπονται στο σημείο εκείνο και δεν απαγορεύονται από καμία σχετική οριζόντια ή κάθετη σήμανση.
Τον ανωτέρω λοιπόν χρόνο, ευρισκόμενος ο α` από εμάς στο ανωτέρω ασφάλτινο έρεισμα και προτιθέμενος να εξέλθω απ` αυτόν τον χώρο, απ` την έξοδο που περιγράφηκε, προς την Επ. Οδό ++ και με σκοπό να κινηθώ προς ++, δηλ. να πραγματοποιήσω τον ανωτέρω ανοιχτό ελιγμό προς αριστερά καταλαμβάνοντας αρχικώς τη λωρίδα κυκλοφορίας προς ++ για να εισέλθω εν συνεχεία στο ρεύμα κυκλοφορίας προς ++, ακινητοποίησα το όχημά μου προ της εισόδου μου στο οδόστρωμα της Επ.οδού (στο ρεύμα πορείας προς ++) και προέβην στον έλεγχο της κίνησης των οχημάτων αφενός μεν του ρεύματος πορείας προς ++ (από αριστερά μου) ,αλλά και του άλλου ρεύματος προς ++ (από δεξιά μου), διαπιστώνοντας ότι στο μεν τελευταίο δεν εκινείτο άλλο όχημα, στο δε πρώτο, ότι κινείται με πορεία προς ++, ένα μεγάλο όχημα βυτιοφόρο, ευρισκόμενο σε απόσταση όμως περί τα 60-70 μέτρα μακριά μου (από αριστερά μου)και συνεπώς βεβαιώθηκα ότι μπορώ να πράξω τον ελιγμό τούτο προς αριστερά χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση των λοιπών χρηστών της οδού, αφού δεν εμπόδιζα την κίνηση ή κατ` άλλο τρόπο εξέθετα σε κίνδυνο την πορεία άλλων οχημάτων επί του οδοστρώματος. Δηλ. προκειμένου να πραγματοποιήσω τον ελιγμό προς αριστερά, ενήργησα όπως ο νόμος προβλέπει και επιτάσσει στις περιπτώσεις αυτές στα άρθρα 5 παρ. 8 και 21 έως 23 ΚΟΚ.
Όμως ο πρώτος εναγόμενος, οδηγώντας το με αριθμό κυκλοφορίας ++ αυτ/το (αγροτικό) ιδιοκτησίας του , άλλως νομής και κατοχής του, το οποίο ήταν κατά τον ως άνω χρόνο, ασφαλισμένο για τις έναντι τρίτων ζημίες από την λειτουργία του στην δεύτερη εναγόμενη, που είχε εκδώσει και τη σχετική βεβαίωση, κινούμενος στο ρεύμα πορείας προς ++, αλλά πίσω από το ανωτέρω βυτιοφόρο όχημα, έτσι ώστε να μην είναι ορατό το όχημά του σε μένα όταν πραγματοποίησα τον ανωτέρω έλεγχο της κίνησης των οχημάτων από αριστερά μου, επιχείρησε, κατά τον ως άνω χρόνο που εγώ επιχειρούσα την είσοδο μου στην ανωτέρω οδό προκειμένου να προβώ στον ελιγμό αριστερά για να εισέλθω στο ρεύμα πορείας προς Καρδίτσα, προσπέραση με μεγάλη ταχύτητα του έμπροσθεν αυτού κινούμενου βυτιοφόρου οχήματος, εισερχόμενος έτσι στο αντίθετο γι` αυτόν ρεύμα πορείας, δηλ. στο ρεύμα πορείας προς ++ .
Όμως από βαρύτατη αμέλειά του αναφορικά με την οδήγηση του οχήματός του, λόγω έλλειψης προσοχής που όφειλε και μπορούσε να καταβάλει όπως και κάθε μέτρια συνετός και επιμελής οδηγός όφειλε και μπορούσε να πράξει στην θέση του, χωρίς να οδηγεί με σύνεση και διαρκώς εντεταμένη την προσοχή του και να ρυθμίζει την ταχύτητα του αυτ/του του έτσι ώστε να έχει το έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός του λαμβάνοντας υπ` όψη τις επικρατούσες συνθήκες έτσι ώστε να μπορεί να μειώνει εν ανάγκη ή και να διακόπτει την πορεία του αν και όφειλε να συμμορφωθεί με τους κανόνες συνετής οδηγικής συμπεριφοράς του ΚΟΚ αλλά και της κοινής λογικής και σύνεσης που επέτασσαν σ` αυτόν να μην επιχειρήσει προσπέραση του προπορευόμενου οχήματος εφόσον δεν μπορούσε να το πράξει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και πριν να βεβαιωθεί ότι η λωρίδα κυκλοφορίας την οποία θα χρησιμοποιούσε κατά το προσπέρασμα είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση μπροστά του κατά τρόπο ώστε να μην εκθέτει σε κίνδυνο τους χρήστες της οδού και ιδίως απαγόρευαν σ` αυτόν την διενέργεια προσπέρασης πρό ισόπεδου οδικού κόμβου εν τούτοις, τούτος, χωρίς να έχει ορατότητα στην λωρίδα κυκλοφορίας προς ++, δηλ. στην αντίθετη γι` αυτόν που θα χρησιμοποιούσε για την προσπέρασή του, δεδομένου ότι στο σημείο που άρχισε την προσπέραση πίσω από το βυτιοφόρο ήτοι 60-70 μέτρα από το σημείο όπου ευρισκόμουν εγώ προς ++, η ανωτέρω Επ. οδός παρουσιάζει δεξιά καμπύλη (με κατεύθυνση προς ++) και συνεπώς αυτός εξερχόμενος από αριστερά για προσπέραση δεν μπορούσε να έχει ορατότητα στο αντίθετο ρεύμα, ενώ ήδη είχε επικρατήσει σκότος λόγω της ώρας, εισήλθε ανέλεγκτα, απερίσκεπτα και ασύνετα στο αντίθετο ρεύμα για να πραγματοποιήσει προσπέραση του βυτιοφόρου οχήματος ,με εγκληματικά αυξημένη ταχύτητα άνω των ++ χλμ/ώρα καθ` υπέρβαση του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας στο σημείο εκείνο των 40 χλμ/ώρα που ορίζεται με ρυθμιστική πινακίδα Ρ-32 στην πορεία του αλλά και εν` όψει των ανωτέρω περιστάσεων και δεν αντιλήφθηκε έγκαιρα, αλλά άκαιρα και καθυστερημένα την πορεία του οχήματός μου προς αριστερά και την διάσχιση υπ` εμού του αριστερού ρεύματος πορείας προς Καρδίτσα όπου και ολοκλήρωνα τον ελιγμό μου προς αριστερά και έτσι κινούμενος ήδη τούτος στο αντίθετο (αριστερό κατά την πορεία του) ρεύμα κυκλοφορίας με εγκληματικά μεγάλη ταχύτητα, δεν ηδυνήθη να κάνει εγκαίρως χρήση της πέδης του αυ/του και ελεγχόμενο και αποτελεσματικό αποφευκτικό ελιγμό, παρά προέβη, σε έντονη και σφοδρότατη τροχοπέδηση του οχήματός του άνω των 43 μέτρων.
Όμως εξ` αιτίας της υπερβολικής ταχύτητας την οποία είχε αναπτύξει και της ακαίρου αντιλήψεως υπό τούτου της κίνησής μου, δεν μπόρεσε να ακινητοποιήσει το όχημά του, αλλά αντίθετα επέπεσε υπό καθεστώς ανέλεγκτης πέδησης και "μπλοκαρίσματος" των τροχών του οχήματός του , με το εμπρόσθιο αριστερό τμήμα του οχήματός του, στην αριστερή πίσω πλευρά του δικού μου, καθ` ήν στιγμή εγώ είχα ολοκληρώσει σχεδόν τον ελιγμό μου προς αριστερά ευρισκόμενος ήδη στο δεξιό μέρος του αριστερού ρεύματος πορείας δηλ. προς ++ και μάλιστα λίγο πριν ευθυγραμμιστώ πλήρως με τον διαμήκη άξονα της οδού.
Αποτέλεσμα της σφοδρότατης σύγκρουσης από την υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο εναγόμενος, ήταν το όχημά μας να φέρει δύο «σβούρες» επί του οδοστρώματος όπου και ακινητοποιήθηκε, υποστάν σημαντικότατες ζημίες, ενώ το όχημα του αντιδίκου, παρά την ανακοπή της ταχύτητάς του από τη σύγκρουση, συνέχισε την ανέλεγκτη πορεία του και μετά τη σύγκρουση για άλλα 15-20 μέτρα κατά τη διεύθυνση της κίνησής του δηλ. προς ++

Είναι φανερό ότι το ανωτέρω ατύχημα και οι εξ` αυτού κατωτέρω αναλυτικά αναφερόμενες ζημίες, οφείλονται αιτιωδώς στα σφάλματά του παραπάνω υπαιτίου οδηγού α` εναγομένου περί την οδήγηση του οχήματός του(παραβίαση των κανόνων του ΚΟΚ και της επιμέλειας κατά την κοινή πείρα και λογική) που σαφώς με την σειρά τους οφείλονται στο ότι τούτος οδηγούσε απρόσεκτα και απερίσκεπτα ήταν δηλ. αμελής περί την οδήγηση, ήτοι δεν κατέβαλλε την προσοχή που όφειλε και μπορούσε να καταβάλει και που κάθε μέτρια συνετός οδηγός οφείλει και μπορεί να καταβάλει κάτω από τις ίδιες περιστάσεις με βάση τους νομικούς κανόνες ,την καλή πίστη και την κοινή πείρα και λογική εν` όψει των περιστάσεων και δεν προέβλεψε έτσι το αξιόποινο αποτέλεσμα των πράξεών του ως όφειλε και μπορούσε.
Πράγματι αν τούτος είχε τεταμένη την προσοχή του και οδηγούσε με σύνεση και προσοχή , έχοντας τον πλήρη έλεγχο και εποπτεία του οχήματός του έτσι ώστε να προβαίνει κάθε φορά στις ενδεδειγμένες κινήσεις με βάση τις επικρατούσες συνθήκες και ιδίως αν συμμορφώνονταν με τις διατάξεις των άρθρων 17 παρ.1, 3 εδ. γ` και δ` ΚΟΚ αλλά και τους κανόνες της σύνεσης και λογικής εν` όψει των ανωτέρω συνθηκών σκότους και δεξιάς στροφής κατά την πορεία του, που απαγορεύουν την προσπέραση του προπορευομένου οχήματος εφόσον ο οδηγός δεν μπορεί να το πράξει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και όταν η λωρίδα κυκλοφορίας την οποία θα χρησιμοποιήσει κατά το προσπέρασμα δεν είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση μπροστά του , δηλ. απαγορεύουν σ` αυτόν την διενέργεια προσπέρασης χωρίς να έχει ορατότητα στο ρεύμα κυκλοφορίας που προτίθεται να χρησιμοποιήσει εν` όψει της δεξιάς καμπύλης της οδού σε σχέση με την πορεία του και του σκότους και μάλιστα προ ισόπεδου οδικού κόμβου και επιπλέον αν κινούνταν με την μειωμένη ταχύτητα που επέβαλλε κατά την πορεία του η σχετική σήμανση για το ανώτατο όριο ταχύτητας αλλά και οι ανωτέρω επικρατούσες συνθήκες, αντί της ιλιγγιώδους που ανέπτυξε άνω των ++ χλμ/ώρα, έτσι ώστε να δύναται να έχει τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός του και άρα απέφευγε τα` ανωτέρω οδηγικά λάθη, θα ηδύνατο να προϊδεί -προβλέψει το αποτέλεσμα των πράξεών του και άρα να αποφύγει το ατύχημα.
Για την αποκατάσταση όλων των κατωτέρω ζημιών μας ευθύνονται εις ολόκληρον οι εναγόμενοι, ο μεν οδηγός του ζημιογόνου οχήματος α` εναγόμενος, καθότι οδηγούσε κατά παράβαση των διατάξεων του ΚΟΚ αφού δεν επέδειξε την προσοχή την οποία όφειλε και μπορούσε κατά τις περιστάσεις να καταβάλλει, ήτοι εξ` αιτίας της παρανόμου και υπαιτίου ζημιογόνου πράξεως του κατ` 914 ΑΚ και η δεύτερη εναγομένη ασφαλιστική εταιρεία ευθύνεται επειδή είχε ασφαλίσει το ως άνω ζημιογόνο όχημα με σύμβαση ασφαλίσεως που ήταν ισχυρή κατά το χρόνο του ατυχήματος για τους κινδύνους προκλήσεως ζημιών από κυκλοφορία τους σε τρίτους και είχε χορηγήσει τις σχετικές βεβαιώσεις και άπαντες τούτοι εις ολόκληρον κατ` 926 ΑΚ δεδομένης της παράλληλης ευθύνης των εκ του νόμου.
Συνεπώς οφείλουν να μας αποζημιώσουν οι ανωτέρω εις ολόκληρον έκαστος , ανάλογα με το ποσοστό συγκυριότητάς μας ως εξής:
Α. Δαπάνες επισκευής οχήματος.
Εξ` αιτίας της σφοδρότητας της σύγκρουσης το όχημά μας υπέστη εκτεταμένες ζημίες στο οπίσθιο αριστερό τμήμα του και εξ` αντιτυπίας και σε άλλα μέρη του και συγκεκριμένα, πίσω αρ. φτερό, ποδιά, προφυλακτήρας, πίσω παρ-μπρίζ, στον αριστερό οπίσθιο θόλο,πάτωμα, αριστερό σασί, κλπ, για την επισκευή των οποίων δαπανήσαμε τα κάτωθι ποσά ως εξής:
1) για αγορά ανταλλακτικών προς αντικατάσταση των βλαβέντων στον έμπορο-αντιπρόσωπο ++ τα κάτωθι:
-++………...
Συνολικά για τα` ανωτέρω το ποσό των ++ € πλέον ΦΠΑ ++%, για τα οποία εκδόθηκε το με αρ. ++ τιμολόγιο του ανωτέρω εμπόρου συνολικού ποσού ++ €. Επίσης και τα κατωτέρω:
-++……………..
Συνολικά για τα` ανωτέρω το ποσό των ++, για τα οποία εκδόθηκε το με αρ. ++ τιμολόγιο του ανωτέρω εμπόρου συνολικού ποσού ++ €. Επίσης και τα κατωτέρω:
-++……….
Συνολικά για τα` ανωτέρω το ποσό των ++ για τα οποία εκδόθηκε το με αρ. ++ τιμολόγιο του ανωτέρω εμπόρου συνολικού ποσού ++ €.
Συνολικά δηλ. για αγορά ανταλλακτικών το ποσό των ++ €
2) για επισκευαστικές εργασίες στον τεχνίτη φανοποιό ++, τα εξής:
-για ++……….
Συνολικά για τα` ανωτέρω το ποσό των ++, για τα οποία εκδόθηκε η με αρ. ++ ΑΠΥ του ανωτέρω συνολικού ποσού ++ €.
3)για εργασίες βαφής στον βαφέα ++, τα εξής:
-για βαφή ++…….
Συνολικά για τα` ανωτέρω το ποσό των ++ για τα οποία εκδόθηκε η με αρ. ++ ΑΠΥ του ανωτέρω συνολικού ποσού ++ €.
Συνολικά δαπανήσαμε για ανταλλακτικά και επισκευαστικές εργασίες το ποσό των ++ € και συγκεκριμένα ο καθένας κατά το ποσοστό της μερίδας του, το ½ αυτού δηλ. το ποσό των ++ €. Το ποσό τούτο που καταβάλλαμε και αντιστοιχεί στην μερίδα της συγκυριότητας του καθενός μας, ήτοι ++ €, πρέπει να υποχρεωθούν οι εναγόμενοι να καταβάλλουν στον καθένα μας, αληλλεγγύως και εις ολόκληρον έκαστος.
Β. Εμπορική υπαξία οχήματος.
Το αυτ/τό μας-ΤΑΞΙ είναι εργοστασίου κατασκευής ++. Τούτο τέθηκε σε κυκλοφορίας πρώτη φορά την ++, κατέστημεν δε συνιδιοκτήτες αυτού σε ποσοστό 50 % εξ` αδιαιρέτου έκαστος μετά από αγορά του την ++ και είχε διανύσει μέχρι την ημέρα του ατυχήματος περί τις ++ χλμ. χωρίς να έχει συγκρουσθεί άλλη φορά. ΄Ητο σε αρίστη κατάσταση, χωρίς διαβρώσεις, κτυπήματα και βλάβες αφού το φυλάσσουμε σε "γκαράζ" και το συντηρούμε τακτικά. Λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης υπέστη βλάβη όλο το οπίσθιο αριστερό μέρος του αυτοκινήτου και παρά την τοποθέτηση-μοντάρισμα νέου προφυλακτήρα, φτερού, φανού, παρμπρίζ και ποδιάς μπορεί εύκολα να διαπιστωθεί πως τούτα δεν εφαρμόζουν, όπως σ` ένα "ατρακάριστο"-εργοστασιακό αυτ/το, αφού υπάρχει κενό μεταξύ των ήτοι μεταξύ προφυλακτήρα και της ποδιάς κάτω απ` αυτόν ή μεταξύ φτερού και προφυλακτήρα, το οπίσθιο καπώ δεν σφραγίζει όπως το εργοστασιακό αφήνοντας επίσης μικρά κενά περιμετρικά με αποτέλεσμα σε ανώμαλο οδόστρωμα να τρίζει, ενώ υπάρχει διαφορά βαφής στα μέρη που μετά την επαναφορά τους ξαναβάφτηκαν (καπώ, φτερό, ποδιά κλπ) σε σχέση με την εργοστασιακή βαφή και έτσι τούτο να φαίνεται "τρακαρισμένο", με αποτέλεσμα την μείωση της εμπορικής του αξίας καθ` όσον παρά τοις υποψηφίοις αγορασταίς υπάρχει πάντοτε η υπόνοια ότι ένα ατυχήσαν αυτ/το υστερεί σε ασφάλεια και αντοχή ενός μη ατυχήσαντος ομοίου. Επίσης λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης στρέβλωσε το πίσω αριστερό σασί του αυ/του και συγκεκριμένα το οπίσθιο αριστερό σασί-ράμφος, το πάτωμα πίσω αριστερά που αποτελεί τμήμα του αυτοφερόμενου σασί και ο πίσω αριστερός θόλος του σασί ήτοι το τμήμα εκείνο του σασί εις το οποίο απολήγουν τα αμορτισέρ και οι μοχλικοί σύνδεσμοι της οπίσθιας ανάρτησης σε ειδική βάση με συγκεκριμένη από την κατασκευή του σασί (θόλου-πατώματος-ράμφους) γεωμετρία, τα οποία δεν είναι τεχνικά δυνατό να αντικατασταθούν και παρά τις προσπάθειες, με σύγχρονα μηχανήματα, του τεχνίτου φανοποιού, ήτοι καλίπρα, δεν επανήλθαν στην εργοστασιακή των κατάσταση. Αποτέλεσμα αυτής της βλάβης στα παραπάνω νευραλγικά σημεία του πλαισίου και ειδικώτερα της φύσης και έκτασης αυτών, που μπορούν με ευχέρεια να διαπιστωθούν απο οποιονδήποτε αγοραστή, παρά την έντεχνη επισκευή, είναι να αλλοιωθεί, εκτός εργοστασιακών προβλέψεων, η γεωμετρία κίνησης του αυτοκινήτου και έτσι να επηρεάζεται προς το χειρότερο η κατευθυντικότητά του η ασφάλεια και η άνεσή του, η δυνατότητα χρήσης του και η διάρκεια ζωής του. Με δεδομένη λοιπόν την υποψία των υποψηφίων αγοραστών περί υπάρξεως και άλλων κρυφών ελαττωμάτων, έχει υποτιμηθεί η αξία του σε ποσοστό τουλάχιστον 10% της πραγματικής αξίας του ήτοι κατά ++ €, δεδομένου ότι η αξία του κατά το χρόνο του ατυχήματος ανέρχονταν σε ++€. Κατά συνέπεια οι εναγόμενοι υποχρεούνται, εις ολόκληρον έκαστος να μας αποκαταστήσουν την ως άνω ζημία μας οφειλόμενης κατά τα ανωτέρω σε μείωση της εμπορικής και τεχνικής αξίας του οχήματός μας συνεπεία της ενδίκου συγκρούσεως και έτσι να καταβάλλουν στον καθένα από εμάς το ποσό των ++ € που αντιστοιχεί στην ανωτέρω υπαξία ανάλογη του ποσοστού συγκυριότητάς μας.
Γ. Απώλεια εισοδημάτων.
Αντικείμενο της επιχειρηματικής δραστηριότητας μας είναι η εκμετάλλευση του ανωτέρω οχήματος από εμάς ως ΤΑΞΙ, που απετέλεσε και το λόγο αγοράς του. Προς τούτο διαθέτουμε ο καθένας όλες τις απαραίτητες άδειες για την διενέργεια του επαγγέλματος του ταξιτζή όπως επίσης και τη σχετική επαγγελματική άδεια οδήγησης. Την εκμετάλλευση του οχήματος τούτου ασκούμε προσωπικά ο καθένας και όχι μέσω τρίτων οδηγών, δηλ. εκτός από το ότι είμαστε συνιδιοκτήτες, παράλληλα οδηγούμε τούτο σε βάρδιες και πραγματοποιούμε με αυτό δρομολόγια από και προς διάφορους προορισμούς εντός της πόλης ++ και του Νομού, αλλά και σε όλη την Ελλάδα (ενδεικτικά και μόνο :++ και διάφορες άλλες πόλεις και προορισμούς ,όπως αεροδρόμια, λιμάνια κλπ). Συγκεκριμένα απασχολούμαστε ο καθένας μας οδηγώντας τούτο καθημερινά ανά 12 ώρες , δηλ. σε 12ωρη «βάρδια» πρωινή ή βραδινή αντίστοιχα, έτσι ώστε καθημερινώς και επί 24 ώρο να γίνεται εκμετάλλευση τούτου του οχήματος με την πραγματοποίηση δρομολογίων. Τα δε έσοδα που προκύπτουν από την ανωτέρω εκμετάλλευση καθημερινά και από τις δύο βάρδιες, διανέμουμε ως συνιδιοκτήτες κατά το λόγο της μερίδας μας δηλ. κατά 50 % στον καθένα. Ανέρχονται δε τούτα καθημερινώς συνολικά στο ποσό τουλάχιστον των ++ € και έτσι λαμβάνουμε ο καθένας το ποσό των ++ €.
Εξ` αιτίας λοιπόν του ενδίκου ατυχήματος, απο υπαιτιότητα των εναγομένων, το παραπάνω όχημα, παρέμεινε ακινητοποιημένο και ετέθη εκτός λειτουργίας εξ` αιτίας της συγκρούσεως και έτσι δεν μπορέσαμε να το χρησιμοποιήσουμε κατα τον τρόπο που εξετέθη καθ` όλο το χρονικό διάστημα κατα το οποίο επιβαλλόταν η παραμονή του στο συνεργείο για την αποκατάσταση των ζημιών, ήτοι από ++ έως και ++ ,ήτοι για ++ ημέρες, ότε και πραγματοποιήθηκε η τελευταία επισκευαστική πράξη της βαφής.
Συνεπώς για το παραπάνω χρονικό διάστημα που δεν εκμεταλλευθήκαμε τούτο, απωλέσαμε εισοδήματα συνολικά ύψους ++€ και ο καθένας κατά το λόγο της μερίδας του το ποσό των ++€. Το ποσό τούτο, κατά τη συνήθη πορεία των πραγμάτων στον οικείο χώρο συναλλαγών στον οποίο παρουσιάζονται τάσεις επανάληψης των συναλλαγών στην εξελικτική τους πορεία ώστε να αποτελούν κατά την κοινή πείρα το συνήθως συμβαίνον και κατά την δυνατότητα πρόβλεψης του μέσου λογικού ανθρώπου, πράγματι θα κερδίζαμε μετά βεβαιότητας από την εκμετάλλευση του ΤΑΞΙ ασκώντας την δραστηριότητα που και προηγουμένως ασκούσαμε με την πραγματοποίηση δρομολογίων, ιδίως εν` όψει των ειδικών συνθηκών της συγκεκριμένης περίπτωσης και των προπαρασκευαστικών μέτρων που είχαν ληφθεί από εμάς, αφού με τον τρόπο που περιγράφηκε ήδη από τον ++ εκμεταλλευόμασταν τούτο καθημερινά και αδιαλείπτως ,εργαζόμενοι και οι δύο σε 12ωρες βάρδιες έτσι ώστε να επιτυγχάνεται πλήρης εκμετάλλευση αυτού καθ` όλο το 24ωρο, διαθέτουμε και οι δύο τα σχετικά προσόντα και δίπλωμα οδήγησης, ενώ ο κύκλος συναλλαγών μας- δρομολογίων είναι ευρύτατος με πραγματοποίηση δρομολογίων όχι μόνο εντός Νομού, αλλά και σε όλη την Ελλάδα σε πολλούς προορισμούς, ενώ παράλληλα με τις καλές δημόσιες σχέσεις που είχαμε αναπτύξει και με την έντιμη και πολύωρη απασχόλησή μας, αποκτήσαμε και μόνιμη πελατεία που μας επέλεγε για την μετάβασή τους σε διάφορους προορισμούς. Επιπλέον , στο παραπάνω χρονικό διάστημα ακινητοποίησης, περιλαμβάνεται και η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και εορτών του νέου έτους ++, δηλ. μία περίοδος ++ ημερών από την ημερομηνία του ατυχήματος μέχρι την ++ κατά την οποία υφίσταται αυξημένη κίνηση και προσέλευση κόσμου στην πόλη που συνεπάγεται γένει αυξημένες μετακινήσεις, γεγονότα που αυξάνουν κατακόρυφα τον αριθμό των εκτελούμενων δρομολογίων των ΤΑΞΙ και αποφέρουν αυξημένα έσοδα σε μας σε συνδυασμό με το αυξημένο κόμιστρο λόγω δώρου εορτών.

Τούτα τα γεγονότα, προσωπικές συνθήκες και ειδικά περιστατικά καθιστούν όχι απλά πιθανό (αν και αρκεί η πιθανότητα κατά το νόμο), αλλά βέβαιο το γεγονός ότι στην εκμετάλλευση που και στο παρελθόν προβαίναμε, θα πραγματοποιούσαμε και θα επιτυγχάναμε αναμφισβήτητα και τις ++ημέρες που το ΤΑΞΙ τέθηκε εκτός λειτουργίας αναγκαίως για την επισκευή του και έτσι μετά βεβαιότητας θα κερδίζαμε τα` ανωτέρω ποσά, που εν τέλει απωλέσαμε.
Συνεπώς οι εναγόμενοι οφείλουν να καταβάλλουν αλληλεγγύως και εις ολόκληρον έκαστος, το ποσό των ++€ στον καθένα μας για την ανωτέρω αιτία.
Δ. ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ
Εν` όψει των ανωτέρω συνθηκών της προσβολής του προστατευόμενου εννόμου αγαθού και δικαιώματος της κυριότητάς μας, του γεγονότος ότι το όχημά μας παρέμεινε ακινητοποιημένο σχεδόν για ++ μήνες που κρίνεται εξαιρετικά μεγάλος ενόψει του είδους της χρησιμοποίησης του επαγγελματικά δηλ. με σκοπό βιοπορισμού, ότι για το διάστημα αυτό υπέστημεν ολοκληρωτική οικονομική καταστροφή αφού τα έσοδα από την εκμετάλλευση του οχήματός μας είναι και τα μοναδικά για τον καθένα και με αυτά διαβιούμε εμείς και οι οικογένειές μας και συνεπώς η οικονομική μας κατάσταση και της οικογένειας μας εξαρτάται αποκλειστικά και αναγκαία από την συνεχή εκμετάλλευση του ΤΑΞΙ, του γεγονότος ότι όλο αυτό το διάστημα υπήρξε διαρροή πελατών μας σε άλλους επαγγελματίες συναδέλφους με αποτέλεσμα να προκύψει μετά βεβαιότητας και την κοινή πείρα και λογική και κατά τις αντιλήψεις ζωής και περαιτέρω σημαντική οικονομική και επαγγελματική ζημία μας και για το μέλλον αν μη δυνάμενη να προσδιοριστεί από τώρα, του ότι όλη η ανωτέρω κατάσταση μας προκάλεσε άγχος, ανησυχία, αλλά και αφάνταστη ταλαιπωρία για την εξεύρεση του κατάλληλου πεπειραμένου τεχνίτη για την επαναφορά του πίσω μέρους του οχήματος μας, του εκτεταμένου και σοβαρού των ζημιών του οχήματος που μείωσε την διάρκεια ζωής του και την ασφάλειά του , αφού κατά τις αντιλήψεις των συναλλαγών «πήρε σασί» με απώτερο αποτέλεσμα και άλλη περαιτέρω οικονομική μας ζημία αφού θα αναγκαστούμε να το αντικαταστήσουμε νωρίτερα σε σχέση με ένα άλλο ατρακάριστο που θα είχε μεγαλύτερη διάρκεια «ζωής», λαμβανομένου υπόψη και του ότι χρηματική ικανοποίηση έχει κατά βάση λειτουργία εξισορροπητική, πρέπει το Δικαστήριό σας να μας επιδικάσει χρηματικό ποσό ως χρηματική ικανοποίηση για την ηθική βλάβη που υπέστημεν και που ανέρχεται-αποτιμάται στο ποσό των ++ € για τον καθένα μας, ποσό το οποίο κρίνεται εύλογο δεδομένων των παραπάνω περιστάσεων, αλλά και της βαρύτητας του πταίσματος του εναγομένου οδηγού λόγω της αποκλειστικής του υπαιτιότητας, καθώς και της ιδιαίτερα αξιόλογης περιουσιακής κατάστασης του εναγομένου, σε αντίθεση με την δική μας.
Πρέπει συνολικά επομένως οι εναγόμενοι να καταβάλλουν αλληλεγγύως και εις ολόκληρον έκαστος για τις ανωτέρω ζημίες στον καθένα μας το ποσό των ++ €
Επειδή οι εναγόμενοι αρνούνται την πληρωμή του παραπάνω συνολικού ποσού αν και επανειλημμένως οχλήθηκαν μετά το πέρας της επισκευής ήτοι στα τέλη ++ , ότε και τους απεστάλησαν τα σχετικά παραστατικά και γνώρισαν το ύψος και την αιτία των ζημιών, αλλά από υπαιτιότητά τους δεν προβαίνουν στην πληρωμή μέχρι σήμερα.
Επειδή νόμιμη συντρέχει περίπτωση να κηρυχθεί η απόφαση που θα εκδοθεί προσωρινά εκτελεστή ως προς την καταψηφιστική της διάταξη, αφού ελλείψει χρημάτων μας για την συνέχιση της επαγγελματικής μας δραστηριότητας ,η καθυστέρηση της εκτέλεσης θα μας προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημία.
Επειδή νόμιμη συντρέχει περίπτωση να απαγγελθεί σε βάρος του 1ου εναγομένου προσωπική κράτηση διαρκείας ++ μηνών ως μέσον αναγκαστικής εκτελέσεως της εκδοθησομένης αποφάσεως κατ` 1047 ΚπολΔ αφού η απαίτησή μας εναντίον του προέρχεται απο την παράνομη και υπαίτια συμπεριφορά του
Επειδή η παρούσα αγωγή μας είναι νόμιμη, βάσιμη και αληθινή, το δε Δικαστήριό σας αρμόδιο καθ` ύλη (αρθρο 9 ΚπολΔ) και τόπο
Δια ταύτα
Και με όσα προσθέσουμε κατά την συζήτηση της παρούσας και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας ιδία περί αναζητήσεως κάθε ζημίας προερχομένης απο το ένδικο ατύχημα
ΑΙΤΟΥΜΑΣΤΕ
Να γίνει δεκτή η αγωγή μας. Να υποχρεωθούν οι εναγόμενοι να καταβάλλουν αλληλεγγύως και εις ολόκληρον έκαστος για τις εις το ιστορικό της παρούσης αιτίες, ο δε 1ος και με προσωπική του κράτηση ++ μηνών, το ποσό των ++ € στον καθένα μας (συνολικά ++ €), νομιμοτόκως από την ++ άλλως και επικουρικά από την επίδοση της αγωγής μέχρι την πλήρη εξόφλησή μας .Να κηρυχθεί προσωρινά εκτελεστή η εκδοθησομένη απόφαση ως προς την καταψηφιστική της διάταξη. Ν' απαγγελθεί σε βάρος του 1ου εναγομένου προσωπική κράτηση διαρκείας ++ μηνών, συνεπεία του αδικήματος, ως μέσον αναγκαστικής εκτελέσεως της εκδοθησομένης αποφάσεως και ΝΑ καταδικασθούν οι εναγόμενοι στην εν γένει δικαστική μας δαπάνη, αγωγόσημο και αμοιβή πληρεξούσιου δικηγόρου.

Ο ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Ανδρέας Aπ.Βρόντος
Δικηγόρος παρ` Αρείω Πάγω
24410-41255/6972422002
FAX 24410-41257
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Copyright Βρόντος Ανδρέας © 2013